نوشته های دل من

تمام نوشته های این وبلاگ نوشته هاییست از اعماق دلم

نوشته های دل من

تمام نوشته های این وبلاگ نوشته هاییست از اعماق دلم

نوشته های دل من

مینویسم از حرفای تو ای دل
حرفایت را میرسانم به گوش
عـــــشــــــــق گرچه حرفایت
تــــــلـــخ است اما حقــیـقــت
در همین گفته های توست

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۳ خرداد ۹۶، ۱۸:۴۲ - وبلاگ
    عالی

عاشق شدن

چهارشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۲۴ ب.ظ

عاشق شدن

عاشق شدن هم برای من شده ماجرا،عاشق کسایی میشم که رسیدن بهشون ممکن نیست؛عاشق شدم عاشق کسی که عاشقم بود اما در سر نوشت ما داستانی از جدایی نوشته شد بود ،داستانی تلخ و بسیار سخت برای ما،روزامونو باعشق بهم گذروندیم اما همچی از جایی خراب شد که بی هوا مسیر عشق من به خواسته یک شخص که نمیشد رو حرفش حرف زد تغییر باید پیدا میکرد. هیچ کاری  نمیتونستیم انجام بدیم جز پذیرفتن جدایی درست همه عشقا به نتیجه نمیرسه اما باید راهی برای جدا نشدن باشه

همه ایمان ما به خداست خدایی که خود عشق را خلق کرد 

پس همان خدا خود کمک ما خواهد کرد.......

  • っ◔◡◔)っ) ♥شکوفه♥

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی