نوشته های دل من

تمام نوشته های این وبلاگ نوشته هاییست از اعماق دلم

نوشته های دل من

تمام نوشته های این وبلاگ نوشته هاییست از اعماق دلم

نوشته های دل من

مینویسم از حرفای تو ای دل
حرفایت را میرسانم به گوش
عـــــشــــــــق گرچه حرفایت
تــــــلـــخ است اما حقــیـقــت
در همین گفته های توست

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۳ خرداد ۹۶، ۱۸:۴۲ - وبلاگ
    عالی

سکوت

شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۵۸ ق.ظ

سکوت

محکومم به سکوتی که تو بر دهان و قلبم زدی ،تو مرا ساکت کردی تا بروی بی انکه بتوانم از تو بپرسم چرا؟چرا پا در زندگیم گذاشتی و حالا میخواهی بروی ؟؟؟؟!ساکتم کردی که راحت بروی بی هیچ پاسخی ....

سوالای زیادی دارم ازت اما تو میروی و همه انها بی پاسخ می ماند....

  • っ◔◡◔)っ) ♥شکوفه♥

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی