نوشته های دل من

تمام نوشته های این وبلاگ نوشته هاییست از اعماق دلم

نوشته های دل من

تمام نوشته های این وبلاگ نوشته هاییست از اعماق دلم

نوشته های دل من

مینویسم از حرفای تو ای دل
حرفایت را میرسانم به گوش
عـــــشــــــــق گرچه حرفایت
تــــــلـــخ است اما حقــیـقــت
در همین گفته های توست

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۳ خرداد ۹۶، ۱۸:۴۲ - وبلاگ
    عالی

ساعت جفت

دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۱ ب.ظ

ساعت جفت

ساعت جفت زمانی برام معنی داشت از دیدنش خوش حال میشدم اما حالا برام یه چیز مسخرس اون کسی که دوست داشته باشه بهت فک نمیکنه میاد پیشت،فکر کردنو همه میتونن انجام بدن مهم اینه ثابت کنی دوسش داری ....

  • っ◔◡◔)っ) ♥شکوفه♥

نظرات  (۱)

  • افزایش بانس ریت الکسا
  • تبریک می گم مطالب مفیدی دارید
    پیشنهاد می کنم با پکیج های نوروزی سامانه شیک رنک رنکینگ سایت خود را بصورت فوری و طبیعی افزایش دهید .

    1- سفارش پکیج ورودی گوگل

    2- پکیج خرید بک لینک فالو با کیفیت و ارزان

    تخفیف ویژه تا پایان ماه
    سامانه شیک رنک دارای نماد اعتماد الکترونیک 2 ستاره از وزارت صنعت و معدن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی