نوشته های دل من

تمام نوشته های این وبلاگ نوشته هاییست از اعماق دلم

نوشته های دل من

تمام نوشته های این وبلاگ نوشته هاییست از اعماق دلم

نوشته های دل من

مینویسم از حرفای تو ای دل
حرفایت را میرسانم به گوش
عـــــشــــــــق گرچه حرفایت
تــــــلـــخ است اما حقــیـقــت
در همین گفته های توست

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۳ خرداد ۹۶، ۱۸:۴۲ - وبلاگ
    عالی

احساس

چهارشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۰۰ ب.ظ

احساس

احساس ،احساس چیزیست که بعضی از ادم ها دارند و بعضی هیچ بویی از آن نبردن ؛

آن که احساس ندارد زندگی بهتری دارد اما باید بگم از خیلی چیز ها محروم است،میگویم زندگی بهتری دارد زیرا قلبش هیچگاه شکسته یا به درد نمی آید درست برخلاف کسی که از احساس برخوردار است 

کسی که احساس داشته باشد حس دیگری را میتواند درک کند ،یک ادم بی احساس هیچ حسی ندارد که بخواهد دیگری را درک کند .

هرچند خوب بودن،احساس داشتن،محبت کردن و غیره و غیره سخت هستش چرا که بعضی مواقع آسیب هایی به همراه دارد اما ،همه را به جان میخرم و حفظش میکنم.....

  • っ◔◡◔)っ) ♥شکوفه♥

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی