نوشته های دل من

تمام نوشته های این وبلاگ نوشته هاییست از اعماق دلم

نوشته های دل من

تمام نوشته های این وبلاگ نوشته هاییست از اعماق دلم

نوشته های دل من

مینویسم از حرفای تو ای دل
حرفایت را میرسانم به گوش
عـــــشــــــــق گرچه حرفایت
تــــــلـــخ است اما حقــیـقــت
در همین گفته های توست

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۳ خرداد ۹۶، ۱۸:۴۲ - وبلاگ
    عالی

دیوانگی

شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۰۴ ب.ظ

دیوانگی

دیوانگی را کنار تو دوست دارم،من میمانم ،میمانم و در کنارت دیوانگی میکنم دیوانه وار دوستت دارم،زندگیم را برای باتو بودن فدا میکنم .

من دیوانه ام دیوانه ی تو ....

  • っ◔◡◔)っ) ♥شکوفه♥

نظرات  (۲)

سلام عصرتون بخیر ، آرزو دارم طاعات و عباداتتون قبول باشه 
ختم قرآن به صورت انتخاب سوره گذاشتم تا این لحظه ۱۶ تا سوره باقی مونده و نیتش مغفرت و دوری از گناه  اگر دوست داشتید تشریف بیارید 
مرسی 
 ب منم سری بزن موفق باشی...
پاسخ:
حتما
مرسی
همچنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی