نوشته های دل من

تمام نوشته های این وبلاگ نوشته هاییست از اعماق دلم

نوشته های دل من

تمام نوشته های این وبلاگ نوشته هاییست از اعماق دلم

نوشته های دل من

مینویسم از حرفای تو ای دل
حرفایت را میرسانم به گوش
عـــــشــــــــق گرچه حرفایت
تــــــلـــخ است اما حقــیـقــت
در همین گفته های توست

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۳ خرداد ۹۶، ۱۸:۴۲ - وبلاگ
    عالی

احساس تنهایی

سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۸ ق.ظ

احساس تنهایی

احساسی که الان دچارشم نمیدونم برای چیه اما‌،به شدت احساس تنهایی میکنم حتی با اینکه دوستان زیادی اطرافم دارم اما با این حال بغض بدی به خاطر این حس دارم که با پافشاری داره خفم میکنه ،بی شک تنها من نیستم که چنین احساسی دارم افراد زیادی هستند که این شرایط و دارن .امیدوارم خیلی زود از این حس تنهایی در بیاییم یا خودمون یا به کمک کسی که توانایی گرفتن این حس تلخ و پوچ رو از ما داره..

 

 

  • っ◔◡◔)っ) ♥شکوفه♥

نظرات  (۱)

همیشه دو نفر عاشقتن 

یکیش خودتی، یکیشم یکی دیگه 

اما اگر اون یکی دیگرو پیدا نکردی مهم نیست 

مهم اینکه خودت رو داری  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی